петък, 24 октомври 2008 г.

джазклуб във византион


























моден лебъл
дрескод
бранд
порше

говориш ми с дрезгави устни
палиш следваща пура
населяваш ме с илюзии
за скъпи къщи
палто от норка
за хладни вили с бели завеси
и басейн пълен с удавници

vip яхтклуб
скуош рано сутрин
тенис следобед
тайландска прислужница
с венерически болести

гравиран си по табакерата ми
пуша те като цигара лайт
и те режа на части с острите си мигли
първо изрязвам сърцето
после ръцете
разчленявам те
а ти си мислиш че се шегувам

когато ме гледаш
са червени желанията ти

нощта е пияна сводница
пее на плейбек били холидей
саксофонът татуира джаз по ръцете ми
да импровизирам после
когато
разбирам колко ми липсваш
в град
пълен с улици
площади
паркове
и
море в средата
вместо сърце


Станислава Станоева
"Градове и други острови" 2009 г.
ИК "Жанет 45"




Няма коментари: