петък, 6 февруари 2009 г.

кафене амстердам

















фейсконтрол
чайна церемония
силиконови деколтета
диамант гравиран върху кучешки зъб
парад на хвърчилата

не ми липсва домът ми

по студените канали
изтича синята кръв в края на континента

изяждам тялото на тази ниска земя
като весело кексче пълно с трева
и захари

страхувам се да ме обичат

изобщо
страхувам се от силни чувства
гарнирани с лалета

обичам хлад на задни дворове
и вятърни мелници в разхвърляни улици
затова се спасявам на север

изпушвам един джойнт
и чета спиноза

червените фенери ми отиват на очите

ти каза
не си пенелопа а одисей
докато те премествах
като камък от дзенбудистка градина
всеки път на различни места

остави ме да коригирам
грешките на растежа
после
после ела


Станислава Станоева
"Градове и други острови" 2009 г.
ИК "Жанет 45"

Няма коментари: